آغاز تمرینات تیم ملی کاراته در دهکده بازیهای آسیایی هانگژو

  • نویسنده مطلب :
  • 09 مهر 1402 - 14:34
  • کد خبر : 39607
آغاز تمرینات تیم ملی کاراته در دهکده بازیهای آسیایی هانگژو

️تمرينات تيم ملي كاراته مردان و بانوان ايران از صبح امروز به وقت چين در دهكده بازيهاي آسيايي هانگژو آغاز شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران پیش از شروع رقابت های خود در بازیهای آسیایی هانگژو از صبح امروز یکشنبه نهم مهرماه 1402 به وقت چین در محل دهکده آغاز شد.

در تمرین امروز ملی پوشان مردان و بانوان ایران به مدت یک ساعت در یکی از سالنهای بدنسازی دهکده بازیهای آسیایی هانگژو به تمرین پرداختند.

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری مسابقات در دو روز پایانی منتهی به مسابقات (سه شنبه و چهارشنبه) کاراته‌کاها می توانند در سالنی که برای تمرین آنها در نظر گرفته شده است، به مرور فن بپردازند.

مسابقات کاراته در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۳ تا ۱۶ مهرماه برگزار می شود. ️در این دوره از رقابت ها تیم ملی کاراته ایران با ترکیب زیر در مسابقات شرکت می کند:

️تیم ملی بانوان:سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- کیلوگرم، آتوسا گلشانژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم

️تیم ملی مردان: امیر مهدیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم.

این مطلب را هم بخوانید:  نفرات برتر کاراته رده های پایه دختران مشخص شد
پایان مطلب//
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39607

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته