مدال نقره جوجیتسوی جهانی به رستمیان رسید

مدال نقره جوجیتسوی جهانی به رستمیان رسید

در سومین روز از رقابتهای جهانی جوجیتسو یک مدال نقره نصیب تیم ملی کشورمان شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، مسابقات قهرمانی جوجیتسو دیروز در سومین روز خود با کسب مدال نقره محمدمهدی رستمیان نماینده زیر ۲۱ سال کشورمانبه پایان رسید.

مسابقات جوجیتسو jjif قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی از روز شنبه – 6 آبان‌ماه 1401 با حضور 1700 ورزشکار از 75 کشور جهان در “ابوظبی” امارات آغاز شد. محمد مهدی رستمیان ننماینده کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد و سه نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفتند.

رستمیان در وزن 94+ کیلوگرم در گروه پنج نفره خود با شکست نمایندگانی از یونان و اندونزی و شکست مقابل رقبای از کلمبیا و عراق به مدال نقره دست یافت و اولین مدال کشورمان را کسب کرد.

در رقابت‌های کاتای نمایشی، تیم محمد افسری جدیدی و امیرحسین احمدی ترکی‌پور در رقابت با تیم‌های ایتالیا، اتریش، تایلند، اسپانیا، چین تایپه، رومانی و ویتنام در جایگاه پنجم قرار گرفت. در این بخش از مسابقات چین تایپه به مقام قهرمانی رسید، اتریش دوم شد و تیم‌های اسپانیا و تایلند نیز مشترکاً سوم شدند.

همچنین در رقابت‌های استایل فایل زیر 18 سال ابوالفضل نوروزی و رسام احمدی نمایندگان کشورمان در اوزان خود به مقام پنجم رسیدند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
0 0 رای ها
امتیاز
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=29675
  • کد خبر : 29675

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته