مجمع انتخاباتی هیات رزمی اصفهان برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیات رزمی اصفهان برگزار شد.

پارسی منش برای سومین بار پیاپی رییس هیات رزمی استان اصفهان شد.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز، مجمع انتخاباتی هیات رزمی اصفهان برگزار گردید و حمیدرضا پارسی منش برای سومین بار به عنوان رییس هیات رزمی اصفهان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان و یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمنهای رزمی  و دیگر اعضای مجمع امروز ۲۴ مهر ماه 1401 برگزار شد.

در این مجمع، حمیدرضا پارسی‌منش و حمیدرضا علی‌بابایی، به عنوان کاندیداهای این دوره بودند که علی بابایی به حمایت از پارسی‌منش، انصراف خود را از مجمع اعلام کرد، در نهایت پارسی‌منش با کسب ۲۶ رأی از مجموع ۲۷ رأی اتخاذ شده، برای سومین بار متوالی به عنوان رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان انتخاب شد.

در رأی‌گیری هیئت رئیسه پیشنهادی نرگس بنکدارچیان با ۲۳ رأی به عنوان نایب رئیس، نگین حامدیان اصفهانی با ۲۱ رأی به عنوان خزانه دار، رسول نظری با ۲۳ رأی به عنوان کارشناس خبره، اکبر امینی با ۲۶ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه آقا و نگار مصلح با ۲۱ رأی به عنوان هیئت رئیسه خانم انتخاب شدند.

در پایان ، از خدمات بی شائبه، شاه علی که مدتی ، مسئولیت سرپرستی هیات انجمن های ورزشهای رزمی استان اصفهان را بر عهده داشت ، تقدیر و تشکر می شود.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28910
  • کد خبر : 28910

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته