سیامک صالحی رییس فدراسیون بوکس شد

سیامک صالحی رییس فدراسیون بوکس شد

سیامک صالحی نایب رییس فدراسیون بوکس با پناهنده شدن حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس، جایگزین وی شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس صبح دیروز سه‌شنبه – یکم آذرماه با ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و حضور علیرضا پاکدل نماینده کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت، سیامک صالحی نایب رییس و حمید قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس، روسای هیات‌های استانی و دیگر اعضای مجمع در سالن “استاد فارسی” کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع، ۳۲ عضو حضور داشتند که رای به برکناری حسین ثوری دادند و سیامک صالحی نایب رییس فدراسیون بوکس طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفت.

 

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع با اشاره به اتفاق پیش آمده گفت: به دلیل اتفاق عجیبی که در ورزش کشور بی‌سابقه بود و به درخواست اعضاء، این مجمع تشکیل شد. مجمع مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری است و تصمیم هایی که در مجمع گرفته می شود، حکم قانون را دارد.

پولادگر خاطر نشان کرد: امروز در کنار یکدیگر جمع شدیم تا برای آینده این رشته ورزشی که یکی از امیدهای کسب مدال در بازی‌های آسیایی است، تصمیم گیری کنیم. بچه‌های بوکس نباید بخاطر تصمیم نادرست یک فرد لطمه بخورند. مبنا بر این است برای عزل فرد منتخب و تعیین تکلیف تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی رای‌گیری کنیم.

طبق اساسنامه تا زمان تعیین سرپرست، مسئولیت اداره فدراسیون با نایب رییس است. قرار نیست هیچ اتفاقی برای این رشته بیفتد و تزلزلی در زحمات ورزشکاران ایجاد شود. تیمی که این فرد رها کرده بود با شرایط سخت و پرواز جداگانه به ایران بازگرداندیم تا آسیبی نبیند چرا که سرمایه‌هایمان همین ورزشکاران هستند و وظیفه ما صیانت و حفاظت از آنهاست.

لاز به ذکر  است که حسین ثوری که با تیم ملی بوکس به کشور اسپانیا سفر کرده بود با در همان کشور ماندگار شد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=30938
  • کد خبر : 30938

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته