حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس پناهنده شد

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس پناهنده شد

این اتفاقات برای مسئولین واقعی درس عبرتی باشد که با پول و رانت کسی را بر سر کار نگمارند. و از ورزشکاران زحمت کش  و واقعی  استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رزمی نیوز ، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی بوکس به مسابقات جهانی اسپانیا رفته بود ، از عدم بازگشت خود به ایران خبر داد.

ثوری در صفحه اینستاگرام خود ضمن گلایه شدید از نظام و متهم کردن نظام به کودک کشی ، اعلام انزجار کرد و خود را رییس  بوکس ایران آزاد نامید.

متاسفانه اکثر افرادی که از ایران میروند و در خارج از کشور زیان باز میکنند در داخل  کشور تمامی صحبتهایشان حمایت از  نظام و رهبری است. و با این شعارها پول بیت المال را برداشته و فرار میکنند.

این یکی از معضلات سیستم اداری کشور است که افراد واقعی و انقلابی را کنار زده اند و افرادی امثال اینها را پرورش میدهند که ضمن اختلاس و موارد مالی و غیر اخلاقی، در آخر به همه پشت کرده و میروند. این افراد پرورش یافته دولتهای قبلی هستند.

این اتفاقات نه تنها در ورزش بلکه در سایر موضوعات مانند هنر و سینما نیز اتفاق می افتد. افرادی  با رانت و پارتی و پول و فساد اخلاقی و خود فروشی ، خود را به جایگاه بالا میرسانند، پس از معروفیت به خارج پناهنده میشوند.

امیدواریم برای مسئولین واقعی درس عبرتی باشد که با پول و رانت کسی را بر سر کار نگمارند. و از  ورزشکاران زحمت کش  و واقعی  استفاده کنند. این اغتشاشات پیامد خوبی  هم داشت که خودی  ها و بی  خودیها و ناخودی ها شناخته شدند.گرچه بعید است برخی مسئولین عبرتی برای انتخاب افراد سالم گرفته باشند.

لازم به ذکر است هنوز چنین مدیرانی در کشور وجود دارند که به زودی آنها نیز خواهند رفت.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=30901
  • کد خبر : 30901

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
مشارکت در
اطلاع از
guest
2 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته