تکواندو کاران ایران در رقابتهای جهانی حذف شدند

تکواندو کاران ایران در رقابتهای جهانی حذف شدند

در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، دو نماینده دیگر ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به گزارش پایگاه خری رزمی نیوز،  و به نقل از خبرگزاری  تسنیم، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان که از روز دوشنبه 23 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شده، جمعه  27 آبان ماه  در اوزان 63- کیلوگرم مردان و 53- زنان پیگیری شد.

در گروه بانوان، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم  دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت، دور دوم مکوی از بریتانیا را در دو راند شکست داد و در ادامه برابر جو زو از چین با همین نتیجه بازنده شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در گروه آقایان، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم دیوی گاردیو از کلمبیا را 2 بر صفر شکست داد. در ادامه مقابل هاکان رچپر قهرمان نامدار ترکیه‌ای و دارنده رنکینگ 4 جهان و برنز المپیک 2 بر یک به برتری رسید.

نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی در پیکار با نیاز پولاتوف، دو بر یک باخت و از جدول مسابقات حذف شد. راند اول این دیدار 7 بر3 به سود حریف ازبکستانی خاتمه یافت، اما در راند دوم رضایی موفق شد 11 بر4 نتیجه را به سود خاتمه دهد. در راند سوم در حالی که رضایی 9 بر4 مبارزه را عقب بود، در فاصله 15 ثانیه به پایان موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کرده و مبارزه با تساوی 9 بر 9 در حال پایان بود، که حریف ازبکستانی 2 امتیاز گرفت ودر نهایت مبارزه  11 بر9 به سود پولاتوف خاتمه یافت.

در رقابت‌های امروز(شنبه – 28 ابان ماه) مهدی حاجی موسائی در وزن 54- کیلوگرم تنها نماینده کشورمان است. او در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و سپس با برنده دیدار ژائو ژیائو از چین و صیاد داداشوف از جمهوری آذربایجان دیدار می‌کند. در سمت جدول نماینده ایران، کشورهای نیجر، تایلند، دومینیکن، زیمبابوه، مراکش، کره جنوبی، پورتوریکو، استرالیا و برزیل حاضر هستند. همچنین در این وزن 48 تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

پیش از این سجاد مردانی، رضا کلهر  و مهران برخورداری سه مدال برنز برای تیم ملی کشورمان کسب کرده‌اند. ابوالفضل عباسی، غزل سلطانی، نرگس میرنواللهی  ، زینب اسماعیلی و اکرم خدابنده  برابر رقبا شکست خوردند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و  نعیما خواجوی مربیان تیم کشورمان هستند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=30831
  • کد خبر : 30831

برچسب ها

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظر
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در زیر همان پست منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین و تهمت و یا سیاسی  یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته