بدرقه تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی انجام شد

بدرقه تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی انجام شد

در مراسم بدرقه كاروان عزت، اتحاد، افتخار؛ فرزند شهيد احمد كاظمي به عنوان سرپرست معنوي تيم هاي ملي كاراته معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از وب سایت و روابط عمومی فدراسیون کاراته، مراسم بدرقه کاروان کاراته کشورمان امروز پنج شنبه 28 مهرماه 1401 جهت حضور در رقابتهای کاراته جهان در رده های سنی نوجوانان جوانان و زیر 21 سال ، با شعار عزت، با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سردار میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان و اعضای کاروان اعزامی در سالن استاد قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

ملی پوشان کاراته ایران پیش از حضور در آکادمی ملی المپیک، صبح امروز بر سر مزار شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند و با اهدای گل به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

بدرقه

 

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته در ابتدای مراسم بدرقه “کاروان عزت، اتحاد، افتخار”ضمن تشکر ازحضور پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران اظهار داشت: همیشه و همه جا در تمامی عرصه ها کاراته جلودار بوده و حضور پررنگی داشته است. امروز در جای جای کشور شاهد فعالیت مربیانی هستیم که همواره دغدغه رشد کاراته را دارند. اگر امروز درخت کاراته تنومند شده، این قدرت مرهون زحمات تمام بزرگان و پیشکسوتان است؛ از استاد وارسته گرفته تا نسل های پس از ایشان.

وی افزود: این پیشرفت نه تنها در عرصه فنی و قهرمانی بلکه در عرصه داوری نیز بوده است. جا دارد از زحمات همه این عزیزان که تعدادی از آنها نیز امروز در بین ما هستند تشکر کنم زیرا با تمام وجود و بدون گروکشی و سهم خواهی به عنوان یک سرباز همیشه در خدمت کاراته ایران بودند.

طباطبایی ادامه داد:  سال گذشته سال پرفروغی برای کاراته ایران بود. علاوه بر کسب طلای تاریخی المپیک که موجب شد کاراته یکی از فدراسیون طلایی المپیک باشد،

کاروان ۱۰۰ نفره ما در مسابقات قهرمانی اسیا به میزبانی قزاقستان نیز موفق شد عنوان قهرمانی را بدست اورد.

طباطبایی ادامه داد: در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرپرست  معنوی کاروان بود و در این رقابت ها فرزند بزرگوار سردار شهید احمد کاظمی، جناب آقای محمد کاظمی بعنوان سرپرست و سرمایه معنوی ما هستند.

رییس فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد:  هرکدام از ورزشکاران ما که اینجا هستند ظرفیت و پتانسیل کسب مدال دارند و ان شالله با تلاش و زحماتی که صورت گرفته در ترکیه موفق خواهند بود.

پس از صحبت های رییس فدراسیون کاراته مراسم تجلیل از محمد کاظمی یادگار سردار شهید احمد کاظمی به عمل امد و ایشان به عنوان سرپرست معنوی کاروان عزت، اتحاد ، افتخار در مسابقات کاراته قهرمانی جهان معرفی شدند.

هاشمی: نام بسیار خوبی برای کاروان انتخاب شد.

در بخش دیگر مراسم، مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک هم عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم در مراسم بدرقه قهرمانان کاراته به قهرمانی جهان رده‌های سنی پایه هستم و از هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون کاراته تشکر می‌کنم. خوشحالم در این مراسم بدرقه یادگار شهید کاظمی حضور دارد و همه اعتقاد داریم قهرمان واقعی شهدای ما هستند.

وی ادامه داد: نام خیلی خوبی با عنوان کاروان عزت، اتحاد و افتخار را برای کاروان انتخاب کردید و امیدوارم همانند گذشته نتایج درخشان  تکرار شود. کاراته توقعات را بالا برده است و به‌عنوان دبیرکل کمیته المپیک به شما افتخار می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز شاهد درخشش کاراته باشیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: از فشارهای روی دوش شما و رقابت با تیم های دیگر خبر داشته و آرزوی توفیق داریم. وظیفه خود دانستم خدمت شما برسم و تشکر کنم و خواهش می‌کنم برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنید.

میرجلیلی: ورزشکاران سرمایه کشور هستند

سردار مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در این مراسم عنوان داشت: شما ورزشکاران سرمایه ما هستید. می خواهم اشاره کنم به جمله امام راحل که فرمودند: شما ورزشکاران، سفیران انقلاب اسلامی هستید. شما فقط نماینده جمهوری اسلامی ایران نیستید، شما نماینده اسلام هستید و اسلام را به دنیا معرفی میکنید.

وی افزود: شهدا پهلوانان دیروز امنیت و آرامش را برای ما ایجاد کردند و شما قهرمانان امروز  تلاش میکنید تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورید.  جا دارد به نوبه خودم از تلاش و زحمات همه شما عزیزان تشکر کنم.

لازم به یاداوری است که دوازدهمین دوره مسابقات کاراته رده‌ه‌های سنی پایه قهرمانی جهان از ۴ تا ۸ آبان ماه در قونیه ترکیه برگزار خواهد شد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
0 0 رای ها
امتیاز
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=29007
  • کد خبر : 29007

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته